Monday, June 29, 2009

活在温室中的女孩~

今天的天气。很温和,像是会下雨的可能性很大。不像平常那样炎热。 大家都是一母子叫好。

可是。。我却。。心灵之窗下了场大雨! 在别人面前时常装坚强的终于崩溃了。

为什么? 为什么 ? 我很想象其他人一样可以有个避风港。 可是我却没有。 当我伤心时,我不会打电话回家告诉家人因为会令他们担心、不会打给妹妹因为他从来不把我的事放在心上(只会一味责骂)、不会打给朋友(真不知道我现在的好友是谁了)。 谁是我可以把肩膀靠在身边的人呢? 没有。 我只有默默的忍气吞声。。到了极限就像今天那样。

如果。。to be continue...

7 comments:

Abigail said...

i can share with u if u want to :) dont worry, be happy. i know it sounds old-fashioned, but i sincerely hope u'll be okay very soon. and, all the best to u :)

xoxo.

Unknown said...

erm..sometimes it is really hard to say out the feelings..thanks for your caring ..really touched someone still leave comment for me...:<

t.v. said...

其实心事不一定要跟最亲的人讲;跟不太熟的人可能更容易开口。

无论如何,人总要学会自强不息:自己勉励自己,才可以活出自己。

t.v. said...

其实心事不一定要跟最亲的人讲;跟不太熟的人可能更容易开口。

无论如何,人总要学会自强不息:自己勉励自己,才可以活出自己。

~*~*~SanDra~*~*~ said...

don't be so down jiaqi...cheer up ya!!

if can next two wk go find u at SUNWAY there, if not we meet at KL, see where ll be our destination 1st ^^
we r the frens whoes always be there...when u need us!!!

Unknown said...

thanks for all fren who really cares about me. i know i should Cheer up..but sometimes easy to say but difficult to do it..

sandra: ok sure..looking forward to see u soon..tell me when u free the time and i arrange how..

Zye said...

在音乐的路上,我可以陪伴你,只要你不要放弃自己!!!
加油!!!